Bling-bling…

Äntligen fick jag lite bling-bling, YES!!!!!;)

Var en snabbis till stan idag, var förbi Marie och detta härliga garn hade kommit in precis…

Och när jag gick ut ifrån affären fick jag äntligen mitt bling-bling och julkänsla utanför, visst är det härligt???:):):)

Så nu har jag slappat en stund framför tv:n, kollade ett inspelat avsnitt av en av mina favoritserier, jag har många det kan jag lova, denna gång blev det Criminal Minds.

Samtidigt har jag nystat en härva, ska testa att göra ett halssmycke av den, får se hur långt jag kommer, för det är inte många meter per härva!

Kolla lystern, ett så himla härligt garn, tror att det är silke el…vet inte riktigt..hm, hm…har faktiskt noll koll…;) Men det ska jag kolla upp!!

Bilden här ovan ger mest rättvisa till färgerna, färgen på bilden nedan ser himla ”black” och tråkig ut! Men så är icke fallet, färgen är helt super…

Nu är det dags att stänga butiken för ikväll som vi brukar säga, natti, natti!

Lämna en kommentar