Tandläkarskräck och lite test på maskinen…;)

Godmorgon!

Snabbt som ögat gjorde jag klart det randiga stycket på stickmaskinen.

Allt för att göra ett litet test…

image

Paris är ytterligare ett himla bra garn att använda i stickmaskinen. Resultatet blir jättesnyggt stickat.

Tyvärr tror jag att jag fick med för några nystan hem, det är ju inte många meter på nystanen.

Så jag måste ringa Marie och lägga undan några till, i fall att…

I dag är det dags för ett besök hos tandläkaren, usch, tycker att det är skitjobbigt att gå dit…tänk man är 46 år och lider av tandläkarskräck, när tusan ska man växa till sig???

Men, men, det är bara att ta tjuren vid hornen och gå dit!;)

2 kommentarer på “Tandläkarskräck och lite test på maskinen…;)

  1. Tomtan skriver:

    JAg tror vi blev skrämda som barn!!!! Iaf blev jag de….
    Stickar inte så mycket just nu men jag hoppas att ordningen återställs till veckan 😀

    • mallasalster skriver:

      Jaa Tomtan, det är nog så det ligger till…tandl skrämmde väl livet ur en när man var liten!:(
      Då hoppas jag att ordningen återställs så att du kommer igång med stickningen!:)

Lämna en kommentar