Tandlös…

I torsdags var dessa två herrar till veterinären…



Det var dags för munsanering!

Alltså, denna tandsten och i Bennys fall tandlossning gör mig tokig. Hur ska detta sluta???

Här fick vi äntligen hämta dem, alltid lika oroligt när man lämnar i väg dem…



Bosse blev av med två kindtänderna och Benny blev av med fem??? tänder, jisses, det tar aldrig slut…:(

Nu har han inga hörntänder kvar, de tre han hade var lösa så i princip bara att plocka ut, stackars liten!🖤

Han hade det tufft på kvällen och natten, väldigt ont och orolig…



Men nu är det mycket bättre, fick smärtstillande igår och idag klarar han sig nog utan.:)

Jag ifrågasatte om det verkligen var någon idé att borsta tänderna på honom eftersom det inte verkar spela någon roll. För hur jag än sliter med detta, han gillar det ju inte alls, och sen blir han tandlös iallafall!:/

Men de tyckte att jag skulle fortsätta, så så var det med den saken…

I helgen blir det lugn och ro, sambon har jobbat nattvecka, så han är trött och seg. Blir väl lite småpyssel, bla ska jag försöka hitta mina pompommallar, så jag kan bli klar med Olofs mössa! 

Har letat och letat men hittar dom inte, så typiskt mig, att lägga dom på något bra ställe!;);)

Ha en finfin helg!🍁🍁🍁🍁🍁

Kommentera

