Naprapatbesök…

I dag var jag till Naprapaten på återbesök…



Jag har inte svarat så bra på behandlingen sist, så jag har varit i valet och kvalet hur vi ska gå vidare.

Nu ska jag känna mig för och se hur kroppen reagerar innan jag ev bokar någon mer tid.

Tyvärr, så tyckte hon att jag skulle ta kontakt både med Handkirurgen och Ortopeden.

Jag har inte pratat något om det här med mina händer, men de är alltsomoftast helt bortdomnade, har väl förträngt det hela och hoppats att det ska försvinna av sig själv.

Det är så mycket med den här kroppen och med själen just nu, så jag orkar inte ens varken skratta el gråta åt eländet.

Skulle helst bara vilja knäppa med fingrarna och försvinna någon annanstans…:(


2 comments on “Naprapatbesök…

  1. Laila skriver:

    Låter som du fick ett mycket klokt råd. Den råd följer är vis. Ta hand om dig vännen ❤❤❤

Kommentera

