Man lär sig så länge man lever…

Godmorgon!

I går lärde jag mig något nytt, att sticka I-cord, känner mig som att jag är sist ut på det hela…;)

Det ska ju vara snoddar på Olofs mössa, hade tänkt mig att låna el ev köpa mig en ”vev-maskin”. Men igår träffade jag en stickkompis och då lärde hon mig att sticka det istället.

Har alltid trott att det har varit himla bökigt att få till det men där fick jag tänka om, var ju superduperenkelt!!!



Det känns så kul när man inser att man gör allt på mössan för hand och det känns extra kul att ge bort något sådant!💛

3 comments on “Man lär sig så länge man lever…

  1. Annelie Gustafsson skriver:

    Jag vill också lära mig det!

  2. Annelie Gustafsson skriver:

    Jag kanske ska dit, beror på om jag får sällskap. Tack för tipset!

Kommentera

