Organic Trio… 

Gokväll i stugan! 

Häromdagen var jag in till stan, slank in på min LYS, Trend tyg och garn såklar’t!;) 

Jag köpte lite bomullsgarn till disktrasor och fick även stifta en ny bekantskap… 



Det här garnet har jag väntat på så länge och äntligen fick jag med mig några nyst hem…



Gillar verkligen strukturen och färgerna är så fina! 

Jag ska sticka mig handledsvärmare, behöver ha lite ulligt och mjukt till mina handleder, är väldigt skör just nu. Så då får jag göra det bästa av saken.:)

Har tänkt mig olika varianter, både enfärgade och mönstrade. 

Nu blir det ljudbok och lite virkning innan John Blund kommer förbi, natti natti och sov gott fina ni! 🖤🖤🖤🖤🖤

Kommentera

