Virkade disktrasor… 

Jag är nog sist ut på trenden med hemmagjorda disktrasor, men nu blev jag helt plötsligt sugen på att testa! 

Började virka på en blå i Bomull – Lin från Drops när vi var ute på tur i går, perfekt bilvirkning… 



Jag hade ett nystan liggandes här hemma. Senare på dagen var jag in till min LYS, passade på att köpa lite olika garner som passar just till detta ändamål. Började virka med Blend Bamboo från Hjertegarn på direkten när vi kom hem…;) 



Här är de andra garnerna, hon säljer ut utgående färger utav Mandarin Petit från Sandnes, så det blev några nystan av dem, 8/4 från Järbo också… 




Ska så snart jag är klar testa och se vad jag tycker! Ganska fantastiskt att kunna välja disktrasans färg så att den matchar resten av inredningen, perfekt för mig som gillar sånt!;) 


Kommentera

