Verandafix del 3…

Godmorgon! 

Hoppas ni alla har det bra, jag ska snart ta bussen in till Usö, ska på ögonbottenfotografering. Tänk vad bra vi har det här i Sverige, att vi har tillgång till bra medicinska behandlingar och att det mesta ingår i vår välfärd!🖤

Så håll tummarna att allt är bra med mina ögon, det har ju faktiskt blivit bättre och bättre!:) 

Nu börjar det mesta på vår veranda falla på plats, mycket plockande hit och dit för att få alla blomster mm på exakt rätt plats! 

Ha, ha, jag är hopplös…;)



Framifrån…

 


Från det ena hållet… 



Här odlar jag verkligen huller om buller… 




Närbild… 



Det blev verkligen precis så som jag hade tänkt mig…:)



Några pelargoner fick det dock bli, här är det Alexis som står… 



Så himla mysigt att äntligen kunna göra fint på verandan, har liksom aldrig blivit helt nöjd förut, men, men, nu känns det desto bättre!:) 




Det enda smolket i bägaren är att nu får vi inte plats med cyklarna där dom stod förut. Men jag har tänkt till, så jag tror att jag har hittat en bra lösning, spännande fortsättning följer…;)

Ha en finfin fredag idag! 💚 💚 💚 💚 💚 

2 comments on “Verandafix del 3…

  1. Laila skriver:

    Hoppas det gick bra med ögonen ☺

Kommentera

