Färdiga för leverans… 

Goddagens! 

Nu har jag fixat mina småprojekt som ska skickas, det blev två grytlappar… 



Och det sista av två par handledsvärmare… 



Jag har virkat grytlapparna i bomullsgarn, de grå i Drops ❤️ you # 8 och de svarta i Paris, båda från Drops. 

Handledsvärmarna har jag stickat i Baby Alpaca Silk, även det från Drops. 

I dag hade jag tänkt att fortsätta med mina ponchos som jag ska sticka på stickmaskinen, fast det lockar inte för fem öre, gick ut och pysslade i trädgården istället!;););) 

Ommöblering av Buxbomskloten pågår…:)

Kommentera

