Inspirationen tryter… 

I dag fick jag äntligen hem kokboken ”Rätt på rätt sätt”, matrecept, tips och idéer när man har Gastropares. Fick låna den på fjärrlån, ni kan tro att jag blev glad när vi kunde hämta den idag!!? 



Säg den glädjen som varar längst…gahhh, fy, vilken trist bok, nää, blev bara deppad av att titta i den!!!:/:/

Fy, tusan vilken tråkig mat, blev inte sugen på en enda maträtt!:(

Lånade hem två böcker till, tänkte inspireras även av dom… 


Oj, vad mycket gott det var i dom som jag INTE kan äta, när jag tittade i den blev jag vrålhungrig och så sugen, ha, ha, jag kommer drömma om dessa två böcker som bjöd på så fina bilder och god mat!;) 

Det får bli till att hitta på egna recept mm, måste verkligen ta tag i det nu, kan ju inte leva på youghurt, hårt bröd och potatismos resten av livet!;) 


2 comments on “Inspirationen tryter… 

  1. Tomtan skriver:

    💕💕💕💕

Kommentera

