Långhelgens pyssel… 

Vilket härligt väder vi har nu för tiden, sol, värme och blå himmel!:) 

I helgen pysslade jag lite i växthuset och i trädgården, sådde Dill och Persilja… 



Tog även ut de få pelargoner som jag nu är ägare till, lite skillnad på antalet…;)



Kvällssolen skiner in så fin… 




Planterade ut kryddorna som jag köpte förra veckan, därav handdukar som solskydd… 



Ser ganska knepigt ut, men det bjuder jag på!;) 

Dahliorna fick ett litet hus till att börja med… 



Blev perfekt, bara att hänga en filt över nattetid! 

Sist men inte minst fick jag ner de andra kryddorna i sina lådor och krukor… 


Natti natti och sov gott! ❤️❤️❤️❤️

Kommentera

