Urtrist… 

Ååååhhh, vad uttråkad jag är!!! 

Fy, så trist allt är, fixar inte att göra något, får så förbaskat ont bara jag använder handen litegrann, skit oxå…:(

Ja, jag vet, man ska inte klaga, det finns de som har det sämre, men just nu känns det urtrist! 

Kan ju för tusan inte tröstäta ens, ha, ha, mitt liv är helt bedrövligt just nu… 

Jag trodde jag skulle pyssla med detta… 



Men inte ens det känns kul, har väntat på solen och värmen, men de verkar ha glömt bort att de skulle komma häråt, finns inte en tillstymmelse till någotdera!!:(

Så där ja, nu fick jag gnälla av mig lite… 

7 comments on “Urtrist… 

  1. Annelie Gustafsson - Lindesberg skriver:

    Hoppas du har någon bra ljudbok att lyssna på i alla fall! Krya på dig!

  2. Laila skriver:

    Surt. Du får se det som en laddningsperiod av batterierna nu innan utesäsongen och allt du vill göra då 😀

  3. Tomtan skriver:

    ❤ ❤ ❤

Kommentera

