Påskdukar… 

Goddagens! 

När man inte varken kan sticka, virka el brodera får man pyssla med annat… 



I dag har jag strukit påskdukarna och gjort fint! 🐣🐣🐣🐣

Tycker det är så mysigt med påskpynt, själva Påsken är jag inte så intresserad av!;) 

Gult och grönt är en fin kombo… 



Äggahönan och mormors fina tryckta påskdukar är på plats… 



Gillar verkligen broderade påskdukar… 



Duken ovan och de två som kommer har jag fyndat på Tradera förra året och i år… 



Väggbonaden får herrn i huset hänga upp, trots mina 172 cm är jag alldeles för kort i rocken… 



Mina egna påskdukar som jag broderar får vi vänta på tills nästa år, kom ju en liten handoperation emellan…;)





4 comments on “Påskdukar… 

  1. Laila skriver:

    Gott när man kan göra något iallafall. Hoppas på en snabb o fin läkning ❤❤

  2. Linda skriver:

    Vilka fina påskdukar du har!

  3. Tomtan skriver:

    Söta dukar!

Kommentera

