Dax för nästa operation… 

I dag har jag opererat karpaltunneln på min vä hand… 



Dom ringde i onsdags och hade fått en återbudstid, så den tog jag såklar’t. Nu när jag är så orolig i magen och behöver lugn och ro kan jag slå två flugor i en smäll!;) 

Allt gick bara bra, fast det gjorde mycket ondare denna gång, var ngn liten muskel som var himla svår att bedöva.:(

Jag var tydligen mycket mera nervös än jag trodde, för blodtrycket var sjuhögt, så läkaren kom ut till mig och kollade hur jag mådde innan det var dags att gå in i salen. 

Ha, ha, så himla fånigt, bara jag kom upp på britsen blev blodtrycket normalt!;) 

Så nu blir det vila i 6 veckor för denna hära!


3 comments on “Dax för nästa operation… 

  1. Laila skriver:

    Visst är det knepigt. Det är som med resfeber, hur uppstissad som helst tills man väl är på väg 😀
    Här är det inte lugnt – har en pudel här några dagar. Går riktigt bra med katten, men värre med mig… Är inte van att gå såhär mycket 😄

Kommentera

