Loppisfynd… 

Gokväll i stugan! 

Här har vi haft en solig em, så då passade jag på att gå förbi vår lokala loppis när vovvarna och jag tog en promenad. 

Fick med mig lite smått och gott… 



Lingarn och aidaväv, så billigt så man knappt tror det är sant och ett komplett broderi med MDC garn. Lycka för liten peng, gav 100 kr för allt detta!:)  

Hittade även lite småsaker som jag ska pynta med till påsk… 



Nu tar jag kväller, fick duscha vovvarna efter promenaden, så både jag och ryggen är helt slut nu, natti natti och sov gott! ❤️❤️❤️ 

2 comments on “Loppisfynd… 

  1. Laila skriver:

    Rena påskgodiset med de färgerna ☺

Kommentera

