Summering av helgen…

Gokväll i stugan! 

Nu har jag precis kommit in i husvärmen, brr, vilka kalla vindar vi har haft idag!!! 
Sambon jobbar kvällshelg, så nu är vovvarna och jag helt allena. Så här blir det slapp på värmedynan framför tvplay på tv:n och mys. 

Har haft fullt upp med Skid VM och skidskyttarna både i går och idag, åh, vad spännande det har varit… 


 

Har stickat på min grå halsduk och virkat dessa under tiden… 



Dessa och den lilla kissemissen ska jag ge bort som presenter i morgon… 



Då jag ska hänga med den här lilla killen och hans familj… 



Åh, vad jag längtar, blir alldeles nipprig i magen!!!! ❤️❤️❤️❤️

Annars har helgen varit lugn och skön, gjorde bla en ny bekantskap med ett nytt garn, dock en helt annan historia, tänk att det ibland inte alltid blir så som man har tänkt sig, trist, men sant!:/


One comment on “Summering av helgen…

  1. Laila skriver:

    Förstår att du längtar, vilket charmtroll!!

Kommentera

