Finfin fredag… 

Phu, är helt slut, det kostar att ligga på topp och kolla skidor!;) 

I dag tog herrarna stafettbrons på Skid VM… 



Två timmar av spänning, vånda och förhoppning, ha, ha, jag blir alldeles pirrig i magen bara jag tänker på det!:) 

Jag har även gjort en skiss på hur jag ska ha det på soldäcket/altanen på baksidan… 



Lådorna som vi skaffade förra året ska flyttas några meter så de hamnar mellan fönstren. Sen ska det upp armeringsmatta som spaljé mot väggen. Där ska det klättra Luktärtor, har jag visat er dessa? 



Dessa fyra sorter plus två till, en blå och en vit ska få glädja mig i sommar, snart ska fröna ner i jorden. Åh, vad jag längtar!!! 

Får njuta av snittblommor inomhus så länge, för här har vi fått ännu mera snö… 




Ha en fin helg! ❤️❤️❤️❤️


2 comments on “Finfin fredag… 

  1. Laila skriver:

    Gillar gammaldags luktärtor som doftar. Ljuvligt!
    Här ser det ut att komma mer regn, gråtråkigt är vad det är. Inne är det inte mycket bättre, men det går åt rätt håll iallafall ☺
    Hoppas att du och de dina också för en skön helg!

  2. Tomtan skriver:

    Ser ut att bli fint. Hoppas du haft en härlig helg

Kommentera

