Byte i mössarsenalen… 

Godmorgon! 

Här fortsätter jag med att sticka mina mössor, byter ut det mesta i min mössarsenal!;) 

Nu har jag även gjort en grå variant av den rosa mössan jag stickade i Lana Cotton 212 och Kid Silk. Blandade en mellangrå och en isblå färg med varandra, blev en jättefin kombo… 



Mönstret hittar ni i inlägget med den rosa mössan! 




Bakifrån… 




Min mörkgrå mössa som jag stickade i Wool Silk från Hjertegarn blev som jag trodde för stor, så nu har jag även stickat mig en ny sådan. Körde samma antal maskor men gick ner i stl på stickorna… 




I dag ska jag lägga upp för en svart sådan, blir den perfekta Skid VM-stickningen!:) 

Sen borde väl de flesta mössor vara utbytta, el vad tror ni???;) 

2 comments on “Byte i mössarsenalen… 

Kommentera

