Pappas sekretär…

Jag har funderat på var jag kunde ha en bra plats för att brodera med min lampa med förstorningsglas, där jag inte behöver plocka undan allt varje gång. 

Hade ju en självklar plats som jag inte överhuvudtaget tänkt på, pappas fina sekretär… 



Den stod bara där i pysselrummet och såg snygg ut, nu får den även göra lite nytta!;) 

Där kommer jag nog trivas himla bra…❤️❤️❤️❤️

4 comments on “Pappas sekretär…

  1. Laila skriver:

    Toppen bra ställe! Där kan du ha allt du behöver för broderiet på en armlängdsavstånd 🖒

  2. Tomtan skriver:

    Åh Vill Åmål ha ett eget rum……

Kommentera

