En liten virkad kissemiss… 

Godmorgon! 

Hoppas helgen varit bra, här har det varit lungt, i går var vi på kalas och firade Björn, mammas man. 

Då träffade jag dessa finingar… 



Olof och Gunnar!❤️❤️❤️

Häromdagen började jag på en liten present till Olof… 



Hade tänkt att virka en liten drake, men det fick bli ett annat litet djur. Här är alla delar klara… 




Jag letade fram lite restgarner jag hade, det blev en liten kissemiss… 




Jag har sytt i en bjällra, så att det även blir en liten skallra samtidigt… 




Ska snart hälsa på hemma hos Olof, så det får bli en liten ”gåbort” present att ta med, längtar!:) 

2 comments on “En liten virkad kissemiss… 

Kommentera

