Förberedelser… 

Hejsan svejsan! 

I dag är det en sådan där solig dag igen, dock blåser det storm, så vovvarna och jag höll på att blåsa bort på morgonpromenaden!;) 

Men nu är vi inomhus, skönt! 

Jag håller på att förbereda mitt nästa broderiprojekt, är i valet och kvalet vilka färger jag ska välja. Mönstret har jag köpt på Tradera och garnerna hos min LYS, Trend tyg och garn…



Så nu till det svåra, vilket alternativ tycker ni? 

Nr 1…




Nr 2…




Nr 3…




N 4…




Men detta projekt får snällt vänta på sin tur, har lite annat att göra klart innan det är dax. 

Försöker att tänka logiskt och inte börja med ännu ett till projekt, vad tror ni om det, tror ni att jag lyckas låta bli???;););) 

5 comments on “Förberedelser… 

  1. Annelie Gustafsson - Lindesberg skriver:

    Nr 3 tycker jag! Det ÄR svårt att inte börja med ett nytt projekt när man väl har ett framför näsan…

  2. Laila skriver:

    Lägg nystanen så att de ligger så mycket som möjligt ihop som du kommer att sy dem – fota dem sedan i svartvitt så du ser att färgerna kontrasterar med varandra på ett bra sätt. Vissa färger kan bli för nära varandra men det märks först när man har dem på små ytor. Då är svartvitt ett hjälpmedel för att upptäcka det innan…

Kommentera

