Väska i Tisteltyg del 3…

Nu mina kära vänner har jag sytt det sista stygnet på min väska, här är axelremmen på g… 


 

Voil’a… 



På häng… 


Framifrån och bakifrån… 



Det blev denna lösning till axelremmen… 




Närbild… 



Jaa, detta var verkligen en resa för sig, att sy en väska och få till allt.

Har mer tyg liggandes som är menade till väskor, vet dock inte om jag kommer göra dem lika avancerade som denna, phu, känns som att jag redan har glömt hur jag gjorde!;) 

6 comments on “Väska i Tisteltyg del 3…

  1. Laila skriver:

    Och om ett tag har du även glömt hur jobbigt du tyckte det var. Och så gör du om det igen 😉

Kommentera

