Kudde nr 2 check… 

Nu på morgonen har jag sytt ihop mitt senaste broderi till en kudde. 

Till bakstycke tog jag ett gammalt grått ulltyg som jag har haft liggandes, det användes till en sittdyna på vår kökssoffa som vi hade i förra huset. Den som spar han har!;) 



Detta mönster tilltalar mig verkligen, lite skogskänsla över det hela… 



Matchar mammas gamla skinnpallar…



Från sidan… 



Jag har broderat med ett ullgarn, Karisma från Drops. 

Aidaväven har jag köpt billigt på loppis, så det enda nyinköpet till denna kudde var några nystan garn. Och garnerna kommer räcka långt på mitt nya broderi, så man får verkligen mycket för pengarna!:) 

Gillar när jag kan återanvända material och ta tillvara på det som finns! 

Alltså, detta ger faktiskt mersmak, var ska detta sluta??? Hela huset fullt av kuddar????;);) 

Kommentera

