En ny bekantskap… 

Godmorgon! 

Sist jag var i stan blev det en sväng in till min LYS, hittade de perfekta knapparna till mina handledsvärmare som jag har stickat i Wool Silk från Hjertegarn… 




Närbild… 



Köpte även med mer av garnet som jag har tänkt att sticka en mössa i. Bra att ha en lite tunnare ullmössa när man ska se lite respektabel ut!;) 

Garnet är helt nytt för mig, en trevlig bekantskap, jättemysigt och härligt att hållas med. Drygt som tusan, 350 m/ 50 g, så det räcker länge. 

Lite tweedaktig struktur och det gillar jag! 



Kommentera

