Bara det grå kvar… 

Gokväll! 

Här är det viloläge, kroppen har sagt i från, så det är bara att ta det lugnt, trist som tusan och himla tråkigt!:(

Lyssnar på cd-bok, kollar på tvplay och broderar, dock är det en liten herre i huset som har lite åsikter angående detta…;)



Nu har jag bara de grå partierna kvar, ska bli så spännande att se hur det blir! 

Jag har även stickat några varv på ett par benvärmare som jag har tänkt sticka i reflexgarn och ett ullgarn…



Det ska vara reflexgarn på den övre delen av dem, sen stickar jag skaftet med ullgarnet. 

Jag ska ha dom lite kortare för att stoppa in i skaftet på mina låga kängor och jodpusch, ett bra sätt att synas på när man går hem från bussen sen och mörk eftermiddag. 

Jag stickar några varv i taget, försöker hålla hö hand så still som möjligt. 

Mer bilder kommer!:) 

3 comments on “Bara det grå kvar… 

  1. Laila skriver:

    Tycker det ser ut som den lille herrn är väldigt nöjd med att matte tar det lugnt. Sedan är det ju obegripligt varför hon ska hållas med garn när hon kan pyssla om en liten herre istället… Hoppas vilan gör gott och att du snart känner dig bättre ☺

    • mallasalster skriver:

      Ja, han är nöjd med matte vilandes! 😉 Vilan fortsätter, halkade omkull i morse när jag var ute med B&B och slog mig halvt fördärvad, så nu kurerar jag mig med varma bad, värmedyna och mjuka rörelser för att inte stelna till. Ha, ha, jag är totalt hopplös, snart kan jag bara skratta åt eländet! 😬😂😂

      • Laila skriver:

        Å 17! Det var inget kul – tur att du iaf inte bröt dig. Så som man ruskar om saker och ting i kroppen när man ramlar så känner en sig rent lebruten både länge o väl. För att inte tala om hur färggrann man kan bli…
        Kram 💕

Kommentera

