Summering av 2016…

Gokväll! 



Det brukar kännas spännande och kul att summera året som gått, men vet i tusan om det blir av i år, känns bara så himla jobbigt… 

Jag får se om orken finns någon annan dag. 

Härom natten drömde jag om pappa, första gången sedan han dog. Det var en bra dröm, allt var så verkligt, så det måste betyda något. 

Han var på ett boende där dom tog hand om honom, han trivdes så bra, skrattade och pratade hela tiden och han var lugn, ingen smärta och ingen oro. 

Jag hade kvar känslan hela dagen, han var med mig överallt och jag kände mig glad samtidigt som saknaden gjorde sig påmind. En hälsning från honom att han har det bra nu…❤️ 

Det känns som att det är dags att släppa taget om att jag har känt mig så otillräcklig under hans sista tid i livet, jag gjorde så gott jag kunde och det var mer än nog…

 



Kommentera

