Annandagsjuls-pyssel… 

I dag har jag börjat på en ny cd-bok… 



Det får bli broderi till denna, att sticka fungerade INTE ALLS, får himla ont både under tiden och efteråt!:(

Jag har googlat ang träningsövningar att stärka handen med efter operationen, hittar inga sådana, för jag vill ju så gärna bli ok i handen igen, har ni några tips el idéer om var jag kan finna såna? 

Annars får jag ringa till arbetsterapeuten på Handkirurgen och höra vad hon säger, om jag är besviken??? Yes, det är skittrist!!! 

Tur att jag var envis och lärde mig att brodera med vänster hand, alltid något gott med det onda!;) 

Kommentera

