Julklapp från mig själv… 

Gokväll! 

Här började vi i morse med julfrukost, julkaffe, julskinka och pepparkakor, mums, vad gott det var!:) 

Jag gav mig själv en liten julklapp… 



Garn till en mössa, min kära vän K har stickat flera finfina mössor i dessa garner, så jag hade tänkt att börja på den redan i morse men så blev icke fallet!;) 

Full rulle hela dagen lång, god mat och trevligt sällskap. 

Så jag började på den nu ikväll, men insåg precis här och nu att jag behöver byta stl på stickorna, skit oxå, det går fel det första det gör efter 7 veckors uppehåll!!!:(


Bara att ta tjuren vid hornen och repa upp och börja om, det blev alldeles för löst, så ett nr mindre stickor blir nog bra! 

Nu ska jag ta kväller, lyssna på cd-bok och sticka, ska bli så mysigt! 

Hoppas ni har haft en bra dag i dag, vi har haft en trevlig dag, både glädje och sorg, så mysigt att träffa dom små killarna i släkten… 


Och en stor tomhet, svårt att förlika sig med känslan att man både är glad och ledsen på en och samma gång…


Första julen utan pappa, nu när allt är lugnt och stilla kommer saknaden som ett slag i magen, tappar andan, fina pappa du fattas oss…❤️❤️❤️


One comment on “Julklapp från mig själv… 

  1. Tomtan skriver:

    Verkar varit en bra dag. Här var det bara lugnt

Kommentera

