Min broderade kudde… 

Nu mina kära vänner, äntligen är min lilla kudde klar!!! 

I dag har jag sytt ihop den, hittade det perfekta tyget till baksidan… 



Börjar få riktigt flyt på maskinen, känns så lyxigt med en sån här fin maskin!;) 



Voil’a,  fotade de sista bilderna utomhus, svårt att få till rätt nyanser inomhus… 



Här ser ni baksidan… 



När jag ändå höll på blev det två kuddfodral till, ”nya”  kuddar till våra två soffor. 

Mittenkudden är ett tyg från Almedahls, nytryck av ett mönster som Josef Frank har designat och det nedersta tyget har jag köpt hos Linne och Lump, ett möbeltyg som är så himla fint! 


4 comments on “Min broderade kudde… 

  1. Laila skriver:

    Snyggt! Kul att du blev nöjd – och att du trivs med ångmaskinen ☺

Kommentera

