Lilla Olof…💙💙💙

Jag har blivit gammelmoster igen, en liten Olof har kommit till världen! 

Han är så söt så jag skulle kunna äta upp han!!!;) 

Ha, ha, blir alldeles nipprig och längtar så tills jag får träffa honom, innan dess får jag njuta av fina bilder från hans mamma och pappa… 



Fick två bilder i dag där han bär mössan jag stickade till honom av garnet som blev över när jag virkade filten… 



Tur att min systers barn håller ställningarna och ser till att släkten växer…skämtåsidå!;) 


4 comments on “Lilla Olof…💙💙💙

  1. Laila skriver:

    Det var till att ha en bestämd min får jag säga! Det verkar bli en kille som vet vad han vill 😊

Kommentera

