Broderi och brodera…;)

Goddagens! 

Hoppas att allt är bra med er, här är det upp och ned och mycket adventskaka!;) Skämtåsidå… 

Jag pysslar med mina broderier, idag har jullöparen hållit mig sällskap… 


Svårt att se rutorna tycker jag, så det blir kanske lite snett och vint, men så får det bli! 

Jag köpte detta broderi halvfärdigt på Tradera, så det skiljer sig ju på mitt handlag och på den som började sy, hmm…det blir ju väldigt personligt om inte annat!;) 

Börjar bli lite sugen på att sticka el virka, men får stilla mig ett tag till. Nu är det precis i dag 4 veckor sedan jag opererades och jag ska inte belasta handen på 6 veckor.

Så min plan är att inte sticka el virka förrän dessa veckor har gått.

Tror dock att sticka kommer att gå bättre än att virka, virka belastar mer än stickningen. 

Kommentera

