Inte fint att titta på… 

Godmorgon! 

I går testade jag en ny grej till mitt broderi ”kors och tvärs”, hittade ett smart tips när jag googlade runt efter broderiramar. Att köpa nytt är oftast himla dyrt, så nu ville jag se om jag fick till det själv!;) 

Ser alldeles förskräckligt ut, men fyller sin funktion… 



En sy-ram gjord av en gammal tavelduk som jag hade sparat. Esteten inom mig skruvar lite på sig och det kryper i kroppen på mig över att se eländet, men det borde nog gå att snygga till den! 

Har ni några tips?  Funderar på om man kanske skulle sno ngt fint garn tätt runtom…

Men nu får det vänta, ska plocka fram adventsljusstakarna nu på fm, blev inget av med den saken i går. 

Ska bli så himla mysigt!!! 


2 comments on “Inte fint att titta på… 

  1. Laila skriver:

    Det gör väl inget – det fina ska du ju fixa I ramen 😉

Kommentera

