Bättre och bättre dag för dag . . . 

Hejsan ! 

Det är så himla skönt, för varje dag som går gör det mindre ont i min hand, härligt!:) 

Och i går fick jag provsvar från Vårdcentralen, mina järndepåer har fyllts på, flera veckor av ett ”elände” gav resultat, dock ska det tas nya prover om ett halvår för att se om det håller sig på rätt nivå. Jag är så himla glad, nu har jag två saker mindre att oroa mig för!:) 

Jag pysslar med mina broderier, det är kuddfodralet ”kors och tvärs” och julduken. . . 



I em ska jag nog ta fram adventsljusstakarna, kolla så att alla är ok, nu är det ju inte många dagar kvar, mysigt!❤️❤️❤️

Kommentera

