Grönt är skönt…

Goddagens! 

Säger som sist, det blir inte så mycket gjort här nu för tiden, har jätteont i min hand, så det hindrar mig mest hela tiden. Inte det att den gör ont, utan oron över att jag eventuellt överanstränger den och risken att jag gör fel så att inte operationen lyckas.

Inget kul alls, får nog ringa Handkirurgen för att få lite backup. 

Får visa er lite fint som jag har fyndat på Tradera och Instagram istället, har letat efter den stora skålen på fot länge,  det tog en stund, hittade dessa två under tiden… 



Jättefint att servera en god kaka, tårta på, den stora skålen har vi i klarglas sedan förut, som vi ofta använder, dock ska den gröna agera blomkruka till min ena Kornettblomma…;)



Jag gillar att använda fina glasskålar till annat än vad som är brukligt… 



Det kommer bli så fint när Kornettblommorna växer till sig och ”hänger”  över kanterna!💚

När jag var iväg i tisdags och fixade på vårdcentralen och tandläkaren unnade jag mig en liten fin blomma, Juvelorkidé och den hamnade i en av våra Noppskålar…


Ha en fin söndag, här blir det Vinterstudion och skidor på tv, sambon jobbar kvällshelg, så det blir lugn och ro hela dagen lång! 


3 comments on “Grönt är skönt…

  1. Laila skriver:

    Bättre att använda glaset till annat än det är tänkt än att det står i skåpen och samlar damm…
    Nog bra att kolla upp handen istället för att oroa sig. Det är ju hopplöst svårt att veta själv vad som är ”normal” värk och vad som kommer av överansträgning.

Kommentera

