Pimpat mina vinterkängor…

Gokväll! 

Här händer det ju inte så mycket just nu, varken med höger el vänster hand!

Men jag har iallafall löst det här med att enkelt kunna ”knyta” mina vinterkängor,  eftersom jag inte får belasta handen på sex veckor. 

Och jag är ju en sån där som tar i för kung och fosterland när jag knyter mina skor, vilket gör att risken är stor att jag drar till för hårt!:/

Så i går var jag in till min LYS och köpte rund resår och ”stoppar”.

Före…


Efter…


Närbild…


Lite telemarkskänsla över det hela!;)

Ha en fin helg alla ni fina därute!❤❤❤❤



One comment on “Pimpat mina vinterkängor…

  1. Laila skriver:

    Smart! Och kängorna fick ett lyft 😀

Kommentera

