Alla Helgon…

Godmorgon! 

I dag blev det sovmorgon, har precis ätit frukost efter en kall och blåsig morgonpromenad med Bosse och Benny. Ingen snö så långt ögat kan nå, uppe i bergen finns det har jag förstått, men inte här inte och ni kan gissa att det gör mig lite avis!

Det är en lugn Allahelgon här hemma, håller fortfarande på att piggna till efter förkylningen. Skönt att bara vara, igår trotsade vi blåsten och kylan för att få upp lite ljusslingor utomhus. 

Har kommit på att jag både förra året och nu i år är en hel månad för tidig, men blir så glad av dessa ljusslingor, gillar när det är mysigt både ute och inne. Så så får det bli!;)

I helgen har vi tänt ett ljus för pappa… 



I kväll ska vi till kyrkan på ”Alla själars dag” för att tända ett ljus och pappas namn kommer läsas upp.

Kan inte fatta att det är fyra månader sedan han dog, fyra månader och två dagar…

Han finns här hela tiden, han dyker upp överallt och ingenstans, pockar på uppmärksamhet, jag hittar små saker, lappar, funderingar mm som får mig att le, skratta eller gråta…

Du fattas oss…❤❤❤❤



Kommentera

