Lyx på lådan… 

Goddagens!

Här är det jämna plågor, har blivit dunderförkyld mitt i alltihopa, förstår inte vad min kropp håller på med!

Men, men det är bara att gilla läget och göra det bästa utav det. Att ha en nyopererad hand går över förväntan, visst gör det ont och så, men det mesta klarar jag med vä hand och tar hjälp av hö arm om det behövs. 

Trodde att jag skulle vara mer handikappad än vad jag är, så det blir nog bra det här!:)

I dag fick jag en ”krya på dig” present från mig själv i postlådan…

Äntligen tog jag och beställde dessa finfina böcker, följer båda av dessa ”författare” på Instagram, dom har och gör så mycket fint!

Så vad är inte bättre än att unna sig lite lyx när man är nyopererad OCH dunderförkyld??? ❤

4 comments on “Lyx på lådan… 

  1. Laila skriver:

    Du får se det som att dunderförlylningen kom i precis rätt tid – du ska ju ändå ta det lite lungt nu 😉

Kommentera

