Over and out… 

Gokväll? 

Nu är väntan över, idag blev jag opererad!

Det gick så snabbt och gick jättebra, känns så himla skönt att det är gjort…


Har förbaskat ont, men det får jag stå ut med, det är också himla svårt att ”skriva” med vänster hand!;)

Om några veckor ska jag ringa och sätta upp mig på väntelistan för vänster hand. Stygnen ska tas bort om 14 dagar.

Nu orkar jag inte skriva mer, det är himla jobbigt och svårt få till det bra, phu, är helt slut!;);)
Natti natti och sov gott…❤

3 comments on “Over and out… 

  1. Laila skriver:

    Hmm, fler som behöver nanna…
    Skönt att det gick bra. Förhoppningsvis lägger sig värken snabbt.
    Hoppas du får sova du också, natti natti ☺

Kommentera

