Sista maskan… 

Goddagens! 

Här går jag i väntans tider, räknar timmarna tills det är dags för operation!;)

Helgen har varit lugn, lite småpyssel och så, sambon jobbade daghelg, så jag passade på att bara vara i lugn och ro.

Fint höstväder, så vovvarna och jag tog sköna skogspromenader…



Jag gjorde lite fint på verandan… 



Jag har lagt i batteridrivna ljusslingor istället för att tända ljus, gör ett test för att se hur länge dessa batterier räcker, bra med timer på ljusslingorna, då lyser det bara när det behövs! 

I går kväll stickade jag den sista maskan på Gunnars julklapp… 



Jag har tänkt att fixa tråkgörat och knapparna senare, måste ju välja knappar också, hmm, vilket inte är ett lätt jobb!;)

Så nu får den vara tills jag kan hållas litegrann längre fram. 

Den ser lite tuffsig ut, hoppas att den slätar ut sig efter tvätt…


One comment on “Sista maskan… 

  1. Laila skriver:

    Hoppas du mår bra efter operationen och att allt gick bra, och att läkningen gör likaså 💕
    Koftan ser mysig och go ut, det blir bra ska du se ☺

Kommentera

