Är det inte det ena…

Hej på er!

Här går allt knappt på styrfart, den hära kroppen vill inte vara med just nu, är det inte det ena så är det det andra!:(

Jag började ju äta järntillskott för ett tag sedan och med en superkänslig mage slog det inte väl ut.

Jag har försökt att stå ut, men nu går det inte längre, tillbringar mestadels dagarna och nätterna på toa och i viloläge. 

Hade flera trevliga planer denna vecka, men har fått avboka, vilket gör att allt känns ännu tristare!:(

På handarbetsfronten händer det inte mycket alls, jag har ju plockat bort alla UFO:n, känns faktiskt helt ok, vilket jag inte trodde det skulle göra, himla märkligt.;)

Jag har bara lite kvar på julklappen till Gunnar, några cm till att sticka på kragen, ska se om det blir av idag…



Har börjat på en ny cd-bok, fast vet i tusan om jag får någon kläm på den…



Har läst böckerna i den serien innan och gillade dom, men nu tycker jag bara den är jobbig, blir nog att lämna tillbaka den till bibblan!

Inte så roligt varken det ena eller det andra, får hoppas på ett bättre humör nästa gång vi hörs!❤

2 comments on “Är det inte det ena…

  1. Laila skriver:

    Olika järntillskott ger olika mycket bieffekt på känsliga magar. Kolla om det du tar innehåller något hjälpämne som du vet att du har fått problem av innan. Hoppas det löser sig, diktatorn Magen ska man försöka hålla sig väl med annars ställer han till med så mycket skit för en 😔

Kommentera

