Mer firande…

Hej! 

Idag har jag tagit det lugnt, har klippt ner lite och pysslat i trädgården, sen har det blivit vila och cd-bok… 



Började på en ny i går kväll, så himla mysigt att träffa Johan K Homan igen!;)

Jag har maskat av för ärmhålen på Gunnars cardigan och när jag skulle lägga upp för ärmarna insåg jag att garnet låg kvar i påsen och påsen var på övervåningen och jag på nedervåningen, så himla typiskt…så jag får fortsätta senare i kväll!;)

Fick mer uppvaktning igår… 



Mysigt att fylla år…❤


4 comments on “Mer firande…

  1. Laila skriver:

    Spännande med tekalender ☺

Kommentera

