Min födelsedag… 

Godmorgon! 

I går var det min dag, en lugn och skön födelsedag, precis så som jag vill ha det!:)

Vi hade kalas på em…


Finfina presenter fick jag… 


Och på tisdag ska sambon och jag åka till Leksand, hälsa på släkten och åka till Jobs, tjohoo, vad kul!!!

Avslutade med slapp framför tv:n och julklappsstickning, ja, äntligen har inspirationen och lusten kommit tillbaka!:)

En himla bra födelsedag, dock var det en viss herre som fattades, tomt och jättekonstigt…❤

4 comments on “Min födelsedag… 

  1. Laila skriver:

    Varma gratulationer i efterskott!

  2. Tomtan skriver:

    GRATTIS!!!!!!❤

Kommentera

