När kylan kommer…

Godmorgon! 

Jag hade nga små beställningar liggandes, bla en tubhalsduk och handledsvärmare som jag skulle sticka på maskin. 

Tog mig i kragen och fixade dom i går, nu när hösten blir kallare och kallare kan det ju vara skönt att värma sig…



Jag har stickat dom i Merino Extra Fine från Drops, ett garn som både stickmaskinen och jag gillar.:)

Nästa fredag kommer J och hämtar dom, hoppas att dom faller henne väl i smaken! 

Jag passade även på att göra en tubhalsduk till mig själv…



Den stickade jag i Baby Merino, även det från Drops, perfekt att börja använda redan nu, tunn och skön och inte för varm!;)


Ha en finfin fredag i dag! ❤

Kommentera

