Äntligen… 

I dag kom det efterlängtade brevet från Usö, dags för min handoperation… 



Så nu får jag sätta fart med det som sitter på stickorna, annars blir inte julklapparna klara till jul. Tror att rehabiliteringen är på ca 6 veckor, kommer bli ännu knäppare än jag är idag när jag inte kan pyssla som jag vill och brukar…;););)

6 comments on “Äntligen… 

  1. Laila skriver:

    Åh, vad härligt! Att gå och vänta på ”när” är så tröstlöst. Nu vet du, och du vet också vad du måste göra innan dess men ta det ändå vackert. Det du inte hinner det får bli när det blir ☺

    • mallasalster skriver:

      Jätteskönt att veta att det snart blir av, jag tänker som du, det som blir klart blir klart, fast det vore ju trevligt om det som är på gång hinns med! 😉 Ha en fin dag idag och hoppas att du får njuta av det fina höstvädret! 🌞🍁🍂

  2. Linda skriver:

    Skönt att operationen snart blir av. Men synd att det är just nu, mitt i pysselhögtiden (jul)!
    Du får hänga mer på Linne & Lump🙂

    • mallasalster skriver:

      Jätteskönt att det äntligen blir av, jag håller på och förbereder lite annat pyssel som jag kanske kan pyssla med och som inte påfrestar hö hand, vi får se hur långt jag hinner! 😉
      Det är ju en bra idé, att hänga på Linne och Lump är ju en bra sort av rehabilitering! 😉👍
      Ha en finfin dag!🍁✨🍁🌞✨🍂

Kommentera

