Det går inte så bra för mig just nu… 

Nu är jag inne på andra försöket av att sticka klart oket på den första julklappen, den ljusa dimblå tröjan.

Första försöket blev så ojämnt så jag repade upp ner till ärmarna där raglanminskningen började. Började på det andra försöket idag och det gick inte ett dugg bättre… 



Avmaskade för sprunden som jag skulle och lik förbaskat blev det snett och helt fel!!!:(

Hur kan det vara möjligt???:/

Bara att repa upp och börja om, kul??? Not…:(


5 comments on “Det går inte så bra för mig just nu… 

  1. Laila skriver:

    Strunta i mönstret. Gör sprundet som det står men räkna själv ut antalet maskor du ska ha på var sida för att få det mitt på. Ibland är eget huvud bäst 😉

Kommentera

