Gör om gör rätt… 

Min svarta tröja i Bomull-Lin som jag skulle sticka ärmarna på åt ”fel håll” har blivit liggandes, så nu var det dags att ta vid där jag slutade! 

Trodde nog att jag skulle få till det med att sticka ärmarna från axeln och ärmhålen, men icke sa Nicke, där gick jag bet…:(

Som ni ser blev det en ”plutt” där på axeln, en liten kulle som sedan slätades ut, såg förskräckligt ut!

Så det var bara att repa upp, göra om och göra rätt, så nu stickar jag nerifrån som man ska och hoppas på bättre tur denna gång…



Under tiden lyssnar jag på den här boken…



Så himla bra, men tyvärr ganska rå och otäck, gillar egentligen inte böcker med allt för makabra mord, näst in till perversa, så det blir lite framspolning och hoppa över emellanåt! 

Kommentera

