Obstinat, jag??? Näää vadå???…

Gokväll i stugan! 

Här ligger jag framför tv:n och kollar hockey, Sverige – Ryssland… 


Vilar efter en dag som har gått i 180!;)

Pust och stön, knappt så att jag har hunnit med, hej å hå, började med att plantera lökar på baksidan… 


Hade bra hjälp!;)

Sen klippte jag ner och snyggade till pionerna och satte ihop pionstöden som jag gjorde i somras. 

Om några veckor ska jag strö ut Benmjöl, med det får bli när vi inte är ute så mycket, för vovvarna tycker att det luktar mums, så dom inte rakar upp det ur rabatterna. 

Ordning och reda, det gillar jag…

Gjorde även några högre som jag placerade i rabatterna på framsidan… 


Kan tänka mig att det kan vara fint med vita Luktärtor i dom till nästa sommar… 


När jag ändå var i gång snyggade jag till häcken på baksidan, tittut… 


Nu är jag helt slut och ryggen är inte glad och händerna är stumma, men är man som man är och kör i 180 så får man skylla sig själv, känner mig typ som en Duracellkanin, fast nu har dock batterierna börjat ta slut, får se om jag orkar virka många varv…

Hoppas att helgen har varit bra!❤

Kommentera

