Nya projekt på g…

Gunnars snurrhalsduk är snart klar, ska bara klura ut längden, så himla svårt att få till det utan att prova…



Har även letat på ett nytt mönster till mössan, det jag hade var så knepiga storlekar på!

Babyfilten är klar och det är bara tråkgörat kvar på de virkade bollarna, så nu känns det definitivt ok att börja på något nytt!;)

Mina egna projekt har jag tröttnat på, förstår inte varför jag överhuvudtaget började på svarta plagg till mig, ser ju för tusan inte vad jag håller på med, så himla korkat!:/

Så i går när jag var in till stan smet jag in till garnaffären och köpte garn till två små projekt… 



Det ska bli två julklappar till minstingarna i släkten, jag får snylta på storasysters barnbarn!;)

Jag började på en ny cd-bok och det ena projektet i går kväll…



Utomhus är det 23 grader i skuggan, så jag håller mig inomhus, orkar inte vara ute i värmen, nu blir det cd-bok och stickning en stund innan det är dags för promenad med grannen och Jackson! 

4 comments on “Nya projekt på g…

  1. Laila skriver:

    Här är idag 26 grader i skuggan och synnerligen fuktigt i luften. Blää…
    Gör halssnurredutten så du tror den blir för stor, då brukar de bli lagom 😀

Kommentera

