Stickmaskinen och jag…

Godmorgon! 

Jag och stickmaskinen kampade ihop i fredags, tog tag i några beställningar som kom av sig i somras. 

Det ska bli tre ponchos, en i Alpaca från Drops… 



En i Cotton Light från Drops… 



Och en i Mandarin Petit från Sandnes… 



Men jag blir tokig på min maskin just nu, den vill INTE kampa ihop med Mandarin Petit, blir bara fel hela j-k-a tiden!!!

Fattar inte varför, för det har ju funkat hur bra som helst alla andra gånger, den dära maskinen kanske börjar bli lite kinkig…;)

Så himla typiskt när damen i fråga redan fått vänta alldeles för länge på sin poncho och nu verkar det som att det lär bli lite mer väntan…:(


4 comments on “Stickmaskinen och jag…

  1. Laila skriver:

    Har du testat om den funkar okej med annat garn? Låter annars som att det är dags för lite service…

  2. Tomtan skriver:

    Håller tummarna!

Kommentera

