Stickkafé… 

Goddagens! 

I torsdags kväll var jag på stickkafé på min LYS, Trend tyg och garn här i Örebro. Det var premiär, första gången och det var jättetrevligt! 

Många glada stick och virknördar på ett och samma ställe… 



Själv stickade jag på min ärmkulle, fick proffshjälp i veckan med idéer hur jag skulle göra för att ärmen skulle bli bra. Så nu känns det som att jag är inne på rätt linje…


Svart som natten!;)

One comment on “Stickkafé… 

  1. Laila skriver:

    Vad härligt det ser ut🙂

Kommentera

